Budapest - Isztambul - magyarul

2011. július 19., kedd

Miért tartom fontosnak, hogy írjak az utamról...

Uhh, először is - nagyon furcsa angolul és magyarul is írni ugyanarról, de egyelőre megpróbálom mindkettőt, hanyagolva a fordítgatást. Szóval, amikor lecsengett a nagyon durva és sűrű és stresszes része a munkámnak, egyre több időm volt munkaidőben netezni (ez egy újabb bejegyzést érdemelne, hogy vajon hány ember tölti el napjainak mekkora részét multiknak és nem-multiknak dolgozva, hogy netezik).

Persze folyton olyan témáknál kötöttem ki, ami érdekelt - utazások, útinaplók, beszámolók bringatúrákról - de egy raklapnyi sódert olvastam tudatos álmodás témában és önfejlesztősdi-ügyben is. Ha nem töltök annyi időt efféle cikkek olvasásával, biztos, hogy nem jutok el ide, hogy felmondok és nekivágok egy ilyen útnak - vagyis hogy teljesen másba vágom a fejszém, mint amivel idáig foglalkoztam. Röviden: nagyon sokat köszönhetek azoknak az arcoknak, akik megosztották történeteiket és tapasztalataikat arról, hogyan sikerült változtatniuk életükön egy olyan helyzetben, ami közel sem volt rossz, viszont érezték, hogy valami nem százas, és ideje változtatni.

Arra is gondolok tehát, hogy az, ha beszámolok a folyamatról hogyan is jutottam ide, hogy az, ha írok az élményeimről, érzéseimről és tapasztalataimról segíteni tud valakinek elgondolkozni: "Lehet, hogy változtatni kéne, lehet, hogy ki kéne próbálni a bringázást, lehet, hogy össze kéne szedni a bátorságot és megpróbálni óvatosan kerekezni egyet a városban, lehet, hogy nem is olyan félelmetes" - már megérte a pötyörészést a billentyűzeten. Sőt, ha az elgondolást tettek követik és részese lehetek ennek a folyamatnak, az több mint remek! (Huhh, milyen mondatok - mindegy, később írok még kacifántosabbakat is).

3 megjegyzés:

default írta...

Hajrá hajrá!
Tessék csak leírni a "raklapnyi sódert olvastam tudatos álmodás témában és önfejlesztősdi-ügyben is" könyv-listáját is ;)

Szűcs Viktor írta...

Szerintem írta már korábbi postban is. pl: http://www.stevepavlina.com/personal-development-for-smart-people/

Schmidt Zsófi - Süti írta...

Tata, NAGYON büszke vagyok Rád, örömmel fogom ajánlani a blogot a barátaimnak!
Kitartás, meg minden amit ilyenkor szoktak. :)

Gondolok rád egyet Ozorán ;)

sok puszi